swag

Sådäärja, då va årets första danslektion avklarad! Åh vad glad man blir av att dansa, helt stöört bror! Vi började på "avatar" och en dans där vi ska vara dockor som vaknar till liv på natten.. På uppvisningen kommer andra akten vara temat film/sagor typ och aaah det kommer bli gryyYyyuYymmmttt!

När jag kom hem åt jag lite pannkakor, hade party med amanda och julia, duschade, jag och sara kom fram till att vi ska äta på vapiano, jag kolla bussen och den kom för första gången i mitt liv på en passande tid, och nu sitter jag på tåget. I've got the flow maaan!

Efter att jag och bby ätit på vapiano får vi se vad vi hittar på. Kanske våldgästar något stackars offer. Aja vi får se, hoppas ni får en bra kväll gullepluttisälsklingar puss love ya


aa.. asså.. fråga inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0