Thailands shopping

Ni ba ÄNTLIGEN!!! nu får ni veta vad jag köpte i thailand så ni kan gå och köpa likadana grejer så ni blir precis som mig, - jag vet att jag är er idol men kom igen... HA EN EGEN STIL OKEJ!!! hahah driver

redo? 1..2..3..här kommer de:


Nästan allt familjen köpte



Dom i paketet där bak fick lena, likadana som dom svarta fast bruna.


i flaskan är de DKNY perfym (fake but anyway! lutar exakt lika så..), gröna äpplet, 5 kr kaching!



Ringar, flaggarna till Linnéa som ni kanske såg tidigare




Iphone skal!! rosa till linnéa, svart till Lena och lila till mig! -jag vet.. jag har ingen ipone, men spela med bara okej! haha


Väskor och plånbok. Den lilla blommiga fick jag i julklapp, den bruna beställde lena av mig och jag kunde inte stå emot.. så köpte en svart till mig själv också :D



Kläder... aa inte så lätt att se kanske men de är tre klänninger, en slapp kofta utan armar, mys tröja (vit,gröna), jeans shorts, tights shorts, vanliga tjocka tights, strumpor, usa shortsen till linnéa och sen vann vi ett par thaiboxnings shorts när vi va och kollade på thaiboxning. Ni ska bara veta hur sexig jag är i dom!!
+ neon grön/gula bikinin



Älsklings kläderna! LOVE både tjocktröjan och mjukis shortsen <3



thaimorgonrock till mamma, sarong, ballt skärp till skidbyxorna
 

"hello sexi"
hahah så klockrena t-shirtar!
en till lena, en till mig ;)

image description
Sen kan ni ju få en bild på lilla söta mig och mitt nya halsband jag köpte igår också

är ni nöjda och glada nu eller?!?

Ps. Det kommer till en bild imorrn, hade helt glömt bort några små julklappar.. undra vilka dom är till? haha jag vet, men inte ni!

Puss och kraaaam!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara?

2012-01-19 @ 22:38:41
Postat av: Simone

Bara?

2012-01-19 @ 22:39:25
URL: http://simsims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0