heeeejjjjjjjjjjjj



Aaaaaaaah omg min hand har typ brunnit upp??!??!"?"!!!!!!! Tog ut mat från ugnen och då va det tydligen en sked i, men det tänkte väl inte jag på så jag tog tag i den.. och dog. Smart linnea! Farväl handen, vi hade ett lyckligt liv tillsammans. Hehehehhe aamen jag kom hem från gymmet för ett tag sen. Jag och sara köttade som vanligt. Vi kände oss som fetaste biffarna när vi stog där och spände oss.. But suddenly a wild 70 years old bodybuilder appears! De va helt sick asså. Hon fick äran att bli vår nya förebild. När vi själva blir kärringar så ska vi träna varenda dag för man vill ju ha kvar sina muskler och sin sexighet hela livet ut liksom :) 

Hihiiii VET NI det är bara två månader kvar tills vi åker till spanien! Det är faktiskt inte så jättelång tid. (Eh asså jo det är det) men det kommer iaf bli såhääääeääeäeäeerrrr grymt. Ja nu är det meningen att ni ska bli lite avundsjuka. Aaja nu ska jag hjälpa julia med hennes matteläxa.. Det kanske min hjärna duger till iallafall. Godnatt sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0