värd helg.. Läs hela förihelvete!!!

Shiiiiit den här helgen har varit den bästa på länge haha! I fredags åkte ju jag, terese, emelie och sara till solna och det var faktiskt 100 ggr roligare än vad jag hade trott. Sjukt kul. Vid halv två åkte vi fyra hem till terese och käkade nattmat innan vi somnade så sött.

I lördags åkte jag, terese och emelie först till en.. eh aa fest vid mariatorget.. men det sög. Så vi träffade jocke, marcus och sara istället. Satte oss på café 60 en stund och myste. Sen drog vi hem till marcus och där hände det grejer asså! Hahah först måste jag bara säga att hans föräldrar är världens skönaste. Lite så ska jag bli när jag blir stor. Haha nä men okej först kollade vi på paranormal activity 3. (Ehehe jag blundade iof hela tiden) Och då kommer det fram att det spökar hemma hos marcus, speciellt i källaren DÄR VI SKULLE SOVA SEN asså jag blev så rädd att jag skaka och var såhäär nära på att börja gråta. Iallafall när vi skulle köra en sak som heter pendeln, där man får kontakt med andar.. och det funkade!!!! SÅ JÄVLA LÄSKIGT!!! Emelie tror iof att det bara är bullshit men de va iallafall fett cooooolt. Man hade en ring på en sytråd runt fingret, sen ställde man frågor.. Om ringen snurra runt = ja, om den åkte fram och tillbaka = nej. Och det blev rätt på alla frågor! Aaaah jag typ dog. Sen så hade vi jävligt kul hela natten och morgonen, går INTE in på detaljer haha men ja vi somnade typ elva på morgonen.

Oj va långt det blev. Men som sagt, fett värd helg. Bilder från i fredags:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0