ta du å hold kjeften på deeeg dududududu

Bara för att mina fingrar är igång idag så kan jag väl blogga en gång till. Idag fick vi på vägen till skolan reda på att vi va lediga. Precis när bussen hade gjort en rivstart och tre äldre ramlade omkull och ambulans kom och grejer (aaw de va så synd om dom), så smsar jasper och säger att man inte behöver komma på caset. Kapiiish! Så jag och siamesiska tvillingen åkte in till stan och shoppade. Vi införskaffade oss massa nya kläder till ayia napa!!! AAAaaaaaaaaaahhhhhh nu är det bestämt att det blir av!!!! Och det var nära ögat att det inte blev det. Två minuter efter att vi hade förbokat så kunde man inte boka den veckan längre. Jag och sara är så jävla kiiiing! Förstår inte hur det ska gå till när terese ska boka bara?!?! Hursomhelst så blir man helt hyper när man tänker på det. Vi kommer LEVERERA!!!!

Aja, tillbaka till ämnet. Vi hittade massa saker i stan. Ovanligt mycket. Jag hittade shorts, tröja, sjukt fin klänning och bikini (49 kr/del idag, som ett erbjudande från heaven) så japp jag är glad.
HAHAHA åååååh måste bara berätta om vår måltid på subway. Vi satt vid fönstret och dörren stod öppen. Så ser jag plötsligt att en duva går runt där inne på golvet. Två minuter senare kommer det två tjejer som vill in, men den enda är rädd för fåglar så hon som jobbar på subwayen (haha) ska försöka få ut den. Hon tar en sopkvast och föser ut den MEN fågeln ba flippar och flyger RAKT IN I RUTAN framför mig och sara hahahah man hörde ba BÄÄÄÄM och sen känner jag ett par klor och vingar i huvet, ja då hade den landat på mitt huvud och flaxade som en galning aahahhaahahha innan den flyger ut. Fyyyyyyfaaasiken va kul de va.

Imorgon händer inte mycket i skolan, men sen på kvällen blir det pPpPPparty in da house!!! Eftersom jag och sara är så höga på livet så vet jag att kvällen kommer bli grym. Precis som allt annat nu för tiden! Vad är det som händer?!?!?!
Här får ni några fräscha bilder på mig. Nu signar jag ut. XOXOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0