fuck love? no, fuck the person who made you think like that.

Godkväll i stugan jag vill bara hälsa alla att jag suger på allt i hela jävla vida världen oi3r5242 nej jag vill inte att alla ska tycka synd om mig, känns bara bra att skriva såhär för jag har damp, är arg och har lust att bara sifkjgoerwdflkgjrow329i93402+2 AA PRECIS SÅ.

Okej så nu lugnar vi ner oss. Kan berätta om helgen. Eller mer lördags. Vi blev kanske 15 pers sammanlagt. Först köpte vi godis osv och sushi/pizza (nyttiga huddinge JARRÅ) och sen vandrade vi mot cornelia. Hon har VÄRLDENS sötaste hundar, man ville bara äta upp nuttegullesnuttis valparna. Men det kändes mer frestande att äta upp vår riktiga mat. Sen kollade vi på melodifestivalen riktig klassiker, åt massa gottgottigottgott och bara pratade. Mycket trevligt. Sen tog jag, sara och terese en promenad hem till mig och då blev det hur mycket tjejsnack som helst. Haha jaadu tur att ingen hörde.

Och igår var det ju meningen att man skulle pluggat, men precis som alla andra söndagar så skiter man helt enkelt i det och ba fuck this shit, i'll be a stripper. Men dans blev det på kvällen däremot. Nåja nu ska jag sluta babbla, godnatt fulingar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0