heeeeejjj bebisar

 


Jaaag ääär såhääääär tröööööötttttt, har varit det hela dagen. Jag har levt utanför min kropp idag, min hjärna har aldrig riktigt slagits på. Haaahhhhh som om den någonsin gjort det någon gång under hela mitt liv? Men ja ni fattar. Dagens roligaste va helt klart när jasper berättade om när han skulle spy i helgen och han öppnade toalettlocket och sprang med huvet före ner i toan men sen ramla toalocket ner i skallen på honom och då börja han blöda i huvet och fick hjärnskakning och aaaa hahahaha så jävla kul. Garvade ihjäl mig. Men jag lovar jag återuppstod igen. Oroa er inte. Eh aaaaa vad hände mer? Boxning på idrotten. Jag och isabelle ba levererade, dvd bror, sen blev det subway till lunch, case och min favorit - matte. Hehe ja det var min intressanta dag.

Väckarklockan på FEM imorn då!O="#=)!!!!! Love life. Jag börjar bli sjuk också och det får inte bli värre för då avlider jag. Men mina kära vänner, detta var allt för denna gång. xoxoxoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0