huddinge gf ♥

Sådääääärja, nu har man tagit en dusch och så vidare så att säga efter dansen (som för övrigt va aaaskul idag, jag är typ hyper). Just nu väntar jag på att sara ska komma hit. Sen ska vi gå till terese och sen vidare mot stuvsta för ikväll ska nästan alla gamla godingar från gymnastiken träffas! Ska bli skitkul att träffa alla, vi suger ju på att ses nu för tiden. Inte ok. Men ikväll ska vi iaf vara hemma hos cornelia. Käka pizza, kolla melodifestivalen såklart haha och ja bara ha det trevlans. Inatt sover sara och terese hos mig också, weehåå i've got a hangover åeååååå! Fast ne t.o.m två, jag är lyckligt lottad alltså. AAAAAA i min hjärna betyder hangover en person som bor hos en för ett tag, passar betydligt bättre.

Men hörni ni får ha en underbar kväll, så hörs vi nog imorgon. PUSS OCH PILL VAR DU VILL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0