♫ I got big booty bitches big big booty bitches woooh ♫

Untzzzzz nya party låten!!! Aaaw yeeaahh bror hur står det till i era små hjärnor så här en fredagskväll mitt på blanka dagen då? Med andra ord, hoppas allt är bra med er babes jag säger det alldeles för sällan men i fucking love you all.

Okej till dagens händelser: Efter skolan åkte jag och sara in till stan och köpte mörkaste sololjan till spanien (satsigt jag vet, kommer bränna upp hela mig) och sen kollade vi runt i lite affärer också. Sen kom emelie och lite senare blev det bio! Vi skulle träffat terese och bella i stan också men asså min mobil kände att den hade slut på krafter så han lämnade denna grymma värld för ett tag och det blidde ikke av att vi träffade dom. (Ni som inte vet det, terese dumpade sin telebobo på bussen påväg hem från österrike.. Smartass) Meeen till bion då. Vi såg "en gång i phuket". Ja jag har redan sett den, men den va lika kulig den här gången. Det bästa i filmer är ju alla random smågrejer som inga andra garvar åt.. Riktigt finemang.

Efter bion åt jag och sara en sen middag på jensens bøfhus. Emelie dissa oss, så vi två hade en egen romantisk date tillsammans. OOOOOHNOOOO märkte nyss att jag glömde plattången på imorse igen, så höll på att bränna ner hela huset!!! Jag är förjävla bra ibland. Men nu mina älsklingar ska jag ta och sova, det är ju dans imorgon bitti! Peace out dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0