life is like a box of chocolates - you never know what you're gonna get



Älska weheartit.com. Fast nu är det inte riktigt så att jag sitter här och ler, snarare tvärt om. Jag är rätt sorglig, jag vet.. Men jag kollade nyss på "forrest gump" och seriöst, har aldrig gråtit så mycket till en film förut. Så sjukt bra är den. Såg typ inget i slutet för tårarna gjorde allt suddigt men ändå. Och nu.. Nu gråter jag över allt möjligt. Kommer aldrig kunna somna. Jävla pms. Men aja, ska inte ligga här och tycka synd om mig själv. Idag började alltså skolan igen, helt ok dag eftersom man inte ansträngde sig ett dugg. Sen var det småbarnsträning som vanligt. Barnen är ju för söta. Och ja, imorn efter skolan måste jag både plugga och köpa present till bästaste terese som fyller hela 18 bast på onsdag!!! Paartyy! Fatta 18 år?! Asså åh jag vill också bli stor nån gång.

Menmen, kanske ska försöka sova nu.. även fast jag börjar halv tolv imorn hihi. Och jag lovar att försöka förbättra uppdateringen kära läsare. Godnatt, sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0