Peace bro

Gooodmooorgooon Sverige!!! Är på fett med bra humör, de e fekke i skolan! AAH JUSTE VI ÄR HEMMA FRÅN SPANIEN!!! Bilder kommer snart!

Egentligen tänkte jag bara berätta om igår. Efter skolan träffade jag och sara terese och eric på subway skrapan. (Terese och eric är ju rätt så söta kan jag säga er). När vi fyllt våra magar så drog vi till gallerian och kolla runt lite innan vi försökte hitta till kungsholmens gymnaium. De va så kult för eric visste inte vad vi skulle göra eftersom terese inte ville berätta. Haha sen ba SURPRISE high school musical musikal! Den va faktiskt över förväntningar så att säga. Varför vi hamna där va för att jesper va med, han går musiklinje tror jag.. Skit samma han va iaf gryyymmm!

Här får ni lite charmiga bilder på oss tills vidare. Aaaa bra tjarå vi ses babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0