andas

Hej. Där blev ännu ett dampinlägg skrivet av mig. Men det var bra damp den här gången. Så jag vet att ni gillar't. Hoppas allt är bra med er! Håll ut nu människor, snart sommarlov iiiiih!!!! Hoppas ni haft en underbar dag också babes. Själv åkte jag och sara efter skolan och gymmade några timmar. (Hehe välbehövda pauser inräknade). När vi va klara tog vi oss på skakiga ben till gamla stan och stan. Jag gick och nästan strödde mitt cv omkring mig.. måste nämligen skaffa sommarjobb! Är ganska sent ute, men värt att försöka.

Juste, på tal om skakiga ben så ska jag, sara, jasper och martin till grönan imorn och se timbuktu! Har lärt mig hela texten till hans låt (okej cover på) "flickan och kråkan". Stolt. Han kommer säkert inte ens spela den men skit samma. Kommer bli grymt ändå! Vi va där förra veckan också, hahaha så jävla kul. Förutom spökhuset. Heehhh hela grönan hörde nog oss skrika. Men iallafall. På kvällen spelade något emo-band som suger. Men martin tyckte dock de va så bra att han hoppa hål i skallen på mig, bokstavligt talat. Tackar och bockar liksom.
På dagen var bara jag och sara där för att åka allt. Det var ju ingen kö eftersom alla people in the staden var i skolan. Så vi sprang runt där som 10-åringar. Aa det kan man verkligen säga att vi gjorde sen under konserten. Eftersom vi två tröttnade efter cirkus fem minuter så gick vi ifrån dom andra för att åka massa. Innan hade vi låst in alla våra saker i ett förvaringsskåp och jag hade nyckeln. Hahaha jag och sara går ifrån och åker tilt, insane en miljard gånger, katapulten fem gånger i rad utan att kliva av. När vi sitter där så ser vi att emo-bandet slutat spela.. Haha då ville ju dom andra hem, men det kunde dom inte eftersom jag hade nyckeln. Så aa jag och sara började leka tjuv och polis eller nått. Hahaha vi sprang runt och gömde oss i åkattraktionerna i säkert en timme. För dom andra hade ju inga åkband. Jaadu ibland är vi förjävla sköna, jotack jag vet.

På fredag blir det studentmottagning för linus! Ska bli trevligt, kommer dock bli avis. Senare på kvällen ska jag och min siamesiska tvilling troligtvis på avicii GRATIS eftersom saras kompis och hennes kompisar har biljetter men nu har de fått förhinder. Ja och sen efteråt blir det fest! Juste kanske fest på självaste lidingö på tisdag också!! FATTAR NI ATT JAG TYCKER DET GÅR BRA NU?!?! KOMPIS DET GÅR FUCKING BRA NU!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0