"är en fluga dum nog att sätta sig i min mjölk, då dricker jag fan upp den"

Pax för att va flugan. Skulle nog ha det bra nere i marcelos mage. Jag menar, det skulle va minst lika spårat där som det är här. Dvs fett med drag.
Eftersom det inte är någon skola på fyra dagar nu (tacka gud) så tänkte jag och sara hoppa på ett tåg till slumpvis stad här i vårt avlånga underbara land. Fatta vad kul?!?! Biljetter behövs inte, bara att gömma sig på toaletten. Sen när man kommer fram är det bara att flytta in hos några homies vi skaffar på vägen. Vi skulle lätt gjort det OM det inte hade varit för alla dansmänniskor som bokat date med mig och terese på lördag. Då hinner vi ju liksom inte.

Nejmen på riktigt nu. Det enda som är inbokat i mitt lilla liv under minilovet är middag med de flesta från dansen på lördag. Kommer bli mysigt! Vi blir väl sisådär 23456 pers i en tvåa, utan att överdriva.
Juste på tal om dans så hade vi intagningsprov både i måndags och igår. I måndags var det för C-gruppen och det gick ju som en dans (heeeeheheh shit asså visst är jag lustig) aa för både mig och terese. Typ. Egentligen skulle vi inte haft intagningsprov samma tid, men kolla hela dagen hade jag stressat hit och dit och överallt. Hehe hej tidsoptimist. Sen efter skolan hann jag precis hem och byta om innan mamma skulle skjutsa. Tror ni bilen startar då eller? NEJ just my luck. Fick ta nästa tid. Aa men iallafall, igår var det intagning till B och det var ganska lätt.. Det roliga i hela denna historia är att amanda och alla i hennes grupp vill börja i B och C, men vi som redan går där vill inte sluta. Så vi tar allas platser. Aaaaaaaaw suck on that yayayayaya!

Jaja nu ska jag hoppa in i drömmarnas värld, heido



#skelögd #brud #i #skolan #mm #love #life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0