E det inte en dröm? Nej det är bara jag själv som står mitt framför spegeln

Tjooo mään de va inte igår de!!!!! Jo såhär lyder min fråga till er: är det någon som vill laga lite mat till mig, typ som paaannkakor med sylt på lägger jag sexigt fram på ditt fat..? Tack va gulliga ni e. Men en i taget, så ställ er i kö. Asså seriöst, kommer drömma om mat inatt.

Efter skolan idag så bebodde jag mig hos sara just för stunden eftersom hon skulle färga håret IGEN. Haha men den här gången blev det lyckat och alltså blont som det ska vara. Jag menar, så fort man hör hennes namn "amen du vet hon den där sara?" ja då tänker man direkt på en dum blondin. Så de va bra. Sen så bröt vi vårt, eller iallafall mitt löfte som var att inte äta godis eller liknande i onödan. Hehe det höll i kanske fem timmar. Vi köpte lösvikts geisha för 60 spänn. Värt? Ja fett värt.

Imorn is tiden inne for the big genrep! Måste ta med mig alla grejer till skolan eftersom vi åker direkt.. På bussen och tåget kommer jag komma där med 20 väskor och ba MOVE BITCH. Det blir kul. Här får ni btw en titt på en utav utstyrslarna, den tightaste av dom alla. Så får ni sova så sött nu då, puuusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0