shots shots shots shots shots everyboodyyy

Som alla våra fans världen över har märkt så dör bloggen långsamt ut. Men ska försöka rädda er. Jag menar, är ju ingen dålig människa till skillnad från vissa andra *host* martin *host*.

I fredags blev det grönan med terese, eric och hans lilla vän andreas för vi skulle se självaste LMFAO!!! Så jävla mycket folk som stod i kön och tryckte/puttades för att köpa gröna kortet, men jag som är så stor och farlig ba "amen nu får ni småglin ta och lugna ner er förfan!!!!".. NAAT, blev mosad till döds :) Men vi kom in till slut och då satte vi oss med sara och emma osv på kryddhyllan (???) Fult namn. Sen gick vi ner in i folkhavet. De va askul, lmfao va gryyymma! Sen efteråt så skulle ju alla andra dra ut, men kunde jag det? Nej lilla jag är bara 17.

I lördags blev det fett med ös. Dans hela dagen och sen va jag barnvakt på kvällen. Mysigt som vanligt! Vi har ju uppvisning i helgen för er som missat det. OBS årets upplevelse. Lovar haha kommer bli helt freakin craaazy! Igår sydde jag och terese varsin bäversvans här hemma. Inget konstigt alls. Vi får alltid alla mobbade roller i danserna. Helt sjukt galet kuuuult. Jaja nu ska jag duscha i mörkret (strömavbrott watafak) innan bigbrother! Hörs i ett annat liv babes.. Eller vad ni nu är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0