hejhejhej jag är bara 14 år



Underbara bilder va? Efter skolan åkte jag och sara (ja vem annars ♥) in till stan. Köpte mat på subway och satte oss vid nån liten kanal, vet inte vilken men mysigt var det iallafall. Sen skuttade vi hem till mig och ba fliiipppaaaddeeee! Åååh vi är så jävla taggade inför allt som kommer hända framöver. Eller allt och allt, vi ska åka utomlands i sommar! Antagligen till ayia napa. Terese måste fixa så hon och eric och kanske lite andra människor kan åka med. Annars ska jag och sara bannemej åka själva. Haha åh vi ba hoppade runt här hemma som vi alltid gör när vi är övertaggade inför något. Fatta att bara sola, bada, träffa folk, FESTA och ja leva livet.

Samtidigt som vi kollade in lite hotell så gjorde vi nästan klart våra iphone skal! Vi är rätt grymma, visst? Sen gådde vi til gömmaren. Sjungandes och dansandes och kissandes och så snackade vi med lite efterblivna, dock trevliga människor. Vi hann precis fram till solnedgången också. Bra dag med andra ord!

Den här veckan kommer gå fort känns det som. Vi kan förhoppningsvis va lediga på torsdag och då vill jag, sara och kanske jasper och några fler åka till grönan. Haha är så taggad på det! Känner mig som ett barn igen, börjar plötsligt klippa och klistra och längtar till grönan. Men jag gillar't! Aaaamen nu ska jag sova så godnatt babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0