jahaaaja så hade Terese redan bloggat pepepepe

Heeeeej bebisar. Va ute på en liten promenad med Lollo för ett par timmar sen, och pratade om livets gåtor. Trevligt. Ska snart sova för är så sjukt trött men tänkte va snäll och uppdatera er först. Tacka mig tacka mig.

I helgen har det alltså varit dansuppvisningar för full rulle! Toarulleeee och ja gårdagens gick ju åt skogen, men idag gick det mycket bättre. Man har ju inte lökat sönder nånting alls den här helgen, nejnej så jävla fräscha har vi varit!!!! Men vad gör man inte, tror den här terminens föreställningar va en av de bättre. Känns så iaf, ska bli kul att se allt på filmen sen! Spännandeeee.

Igårkväll drog jag och sara till långsjön för att grilla osv.. blev dock ingen grillning haha men vi hade det fett kult ändå. Blev lurade att ta bussen åt fel håll sen så vi fick vänta i gullmars ett tag.. Skaffade några broes från boston jävla gurkor, sen träffade vi lite vänner också bara för att vi är så populära. Heehhhheheh. Aja nu håller jag på å somna, godnatt allahopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0