det går bra nu



Vet ni hur taggad jag är på både sommarn och årskurs tre!?!? Nej det kan endast jag och min lilla hjärna veta men AAAAAAH SÅHÄÄÄÄÄR GALET TAGGAD ÄR JAG!!! För det första. Vi preliminärbokade nyss resan till ayia napa!!!! I LIKE BIG BOOTY BITCHES det här kommer med största sannolikhet bli av!!!! Åh. För det andra. Man har ingen svenska, engelska, spanska eller sån skit i trean. (Juste för det andra och en halv - jag klarade precis vg i matte b!! wooohooo jag suger ju på matte så suck ooon that!!!) Aja istället har man ju projektarbete och jag och sara har planerat allting. Vi ska åka till Ghana som volontärer, kolla ekonomin, jämföra med sveriges och sen göra en film av allt. JA jag vet vad ni alla tänker nu, "ska ni två, stockholms mest efterblivna dumhuven åka dit? Ni kommer dö." osvosvosv MEN VI SKA GÖRA DETTA. Steffi va ju där så jag ska prata med henne. Fatta vilken upplevelse?!

För det tredje. Jag fyller 18 om mindre än två månader!!! Sara fyller i september så under hela trean (ja och resten av våra liv) slipper vi leta upp massa s.k. vänner och fråga om nån vill leka med oss på helgerna. Fest när vi vill. För det fjärde tar vi snart studenten, det kommer gå snabbare än vad man hinner säga hejdetvankasfuckingbananknullhärihuset. AAAAAAAH massa studentskivor och allt iiiiih! Shit vad jag och sara ska leva livet. Kanske gifta oss med varandra också, vad sägs om det. Vi har iaf bestämt att trean ska bli bästa året någonsin!!! Någon som är på????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0