USA!!!!! AAAAAAAH OHMAJGAAAAAD



Nej jag ska inte till usa om rubriken fick er att tro det. Men jag vill. Bilden är tagen typ nyss då jag hjälpte amanda med hennes bilduppgift in da school.. Hon ska fota med temat usa flaggan och ja, jag målade på läpparna, ögat och sen så har jag ju fått usa shorts av terese. = SWAG. (hej uttjatat ord)

Hoppas alla människors lilla lov har varit bra, men det borde det med tanke på vädret! Typ i'm walking on sunshine oäoäöööö. Imorse va jag och kollade på julias fotbollsmatch, och hon är grym på fotboll (men det är klart, jag har lärt henne allt jag kan) men under den lilla tiden blev min ena axel FETT brun. Ovanlig syn.

Har redan glömt vad jag gjort under de här dagarna men ska försöka slå på hjärnan nu då. I torsdags var det norges nationaldag som ni alla säkert vet. Mamma är så söt, hon fixade värsta frukosten, fikat och massa. Sen på kvällen åt familjen på restaurang, trevligttrevligt!
I fredags åkte jag och sara älsk in till stan. På kvällen träffade vi jocke och marcus dom töntarna. Vi skulle egentligen till fredrik, men eftersom jocke och marcus inte fick komma in så sket vi i det. Blev filmtittande och övernattning hos jocke istället. Så jävla gaaleeeet. Nejmen de va kul!
Igår var jag och sara riktigt kreativa. Vi började skapa egna iphone skal! Självklart usa flaggan, i glitter. Måste visa bild sen när dom är klara. Det vi hittils gjort är faktiskt fint om jag får säga det själv. Sen på kvällen blev det dags för dansdejten! Jättemysigt, vi åt massa gott och tittade på gamla dansfilmer.

OOOOOOJ ja där har ni hela min livshistoria. Nu taggar vi inför 25 underbara dagar innan sommarlov! Det är ju aslite?! Weeeiii party!


Kommentarer
Postat av: Faster

Bättre uppgift fick du än jag iaf! Jag ska va ett fyllo som somnat på Smulans bilduppgift. Puss till dej söta Nea, ses på Linus student hoppas jag!

2012-05-20 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0