well then, show him what he could have had.

Holaholaholahola kom hem från skäris för ett tag sen. Följde med mamma dit för att leta kläder.. Meeeeen eftersom denna värld är så underbar så fick jag dock inte med mig mer än en glass hem. Det är ju så varmt ute nuförtiden så man måste svalka hjärnan som ofta utsätts för överhettning. Haha när jag kom hem från skolan så tänkte jag vara duktig och plugga ute på studsmattan.. men denna historia slutade olyckligt. Jag hann knappt läsa två sidor innan jag somnade. Jag är så grryyyyymmmm! Tacktack

Hoppas er valborg va bra förresten, lite bättre än vår iallafall.. Lite fail sådär. Först drog jag, sara, jocke och marcus med flera till nacka, storängen. Man fick ju förhoppningar om att det skulle va värsta fekken på en stor äng, men nej det var ett miniberg?! Wtfaaaaakkk aloohaaa. Jag och sara hade tvingat dit martin, jasper och några andra från skolan så vi gick och mötte dom.. Sen när vi kom tillbaka upptäckte vi att alla andra där va typ 10 år gamla. Inget illa menat, dom va söta. Men när polisen kom och skulle kolla läget så fick alla panik.. Man ba chilla män.
Så då drog jocke och marcus och dom ifrån oss, vi fick inte följa med. JA det är dålig stil. Så vi andra åkte till niki, men där var det ganska dött. Trots att vi hade ganska kul så säger jag det igen, valborg är överskattat.

Igår va jag och sara liksom mer cp än vad vi va på valborg. Vi hade vattenkrig på studsmattan, runt kvarteret och typ inne på vivo. Snacka om flipp. När vi va som blötast så tog vi våra hinkar och satte dom på huvet och dansade ner till vivo för att köpa melon. Barfota och trummandes på våra finfina hinkar går vi runt där och aa bara är allmänt störda MEN DE E JU STANDARD?!?!!!
Sen ville jocke och marcus gottgöra oss eller vad man nu säger. SÅ dom bjöd med oss på bio. (Egentligen var det nog bara för att dom inte skulle bli misstänkta som gayparet no.1) Iallafall så såg vi "The hungergames" och den fick faktiskt mycket väl godkänt!

Oj vad jag snackar, borde ha ett damputbrott nu innan jag lägger mig. Godnatt gullepluttiiissaaarrr ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0